JavaScript seems to be disabled in your browser.

You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website. Click here for instructions on enabling javascript in your browser.

Keleti retro autalkatrszek

Garancia

Garanciát adunk minden termékre az átadástól számított 12 hónapig -
kivéve ha a gyártó ennél hosszabb idejű garanciával hozza forgalomba
termékét Magyarországon.
Alkatrészek esetében a számla egyben jótállási jegyként is szolgál,
külön jótállási jegyet nem adunk.
Autóalkatrész esetében a jótállási és szavatossági igény csak akkor érvényesíthető,
amennyiben azt átlagos használati körülmények között üzemeltetik,
valamint az üzemeltetésre vonatkozó előírásokat, továbbá a gyártó előírásait betartják.
Jótállási és szavatossági igény érvényesítésének feltétele a szakműhelyben történő beszerelés igazolása.
A garancia nem vonatkozik a kopó alkatrészekre(pl:izzók,kuplungtárcsa,fékbetét,fékpofa,stb)
A jótállási igény elbírálását minden esetben az adott márka magyarországi képviseletének szakemberei végzik.


Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a
117/1991. (IX.10.) sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.


Elállás joga

Megrendelése során Ön élhet a 17/1999. Kormányrendeletben
részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával.
Rendelését írásban,vagy telefonon tudja lemondani egészen addig,ameddig az kiszállítás alá nem került és erről az értesítést ki nem küldtük (A megrendelés kiszállítás alatt státuszba került).
Miután a megrendelés kiszállítás alatt státuszba került (A futárcég felvette a csomagot) köteles átvenni a megrendelést,melyet élve 14 napos elállási jogával vissza tud nekünk küldeni saját költségén.
A szállítási díj kétszeri kézbesítési kísérletet foglal magában.
Abban az esetben ha az átvétel a megrendelő hibájából hiúsul meg:

  • Hibás adatközlés miatt nem megy ki az e-mail,vagy nem olvassák azt.
  • Hibás telefonszám megadása miatt nem tudja felvenni a kapcsolatot a címzettel a futár.
  • Átvétel megtagadásával jön vissza a csomag.

    Minden esetben kiszámlázásra kerül a kiszállítási díj és a visszaszállítás költsége,mely a kiszállítási díj 70%-a.Az összeget az oldalunkon megadott számlaszámra köteles elutalni. Felvilágosítás,
    speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, keresse meg
    Vevőszolgálatunkat az info@zsombicar.hu  címen.


    Szállítás

    Az áru kiszállítását belföldön és külföldön a GLS Futárszolgálat végzi.
    A szabvány csomagok szállítási díja: 2790.-Ft/csomag.
    Terjedelmes csomag (karosszéria elemek),illetve egy címre történő több csomag szállítása esetén a kiszállítási díj változhat,melyről minden esetben a regisztráció során megadott telefonszámon előzetesen egyeztetünk.
    Kis méretű,vagy kis értékű csomagokat FOXPOST csomagautomatába is tudunk küldeni.
    Szállítási határidő: 2-5 munkanap.
    Sérült csomag/termék esetén reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a csomagolás sérüléséről, vagy a termék esetleges sérüléséről a futárcéggel (GLS,) jegyzőkönyvet állíttat ki.
    Kérjük, hogy minden esetben, még a futár jelenlétében nézzék meg mind a csomag, mind a termék sértetlenségét,jegyzőkönyv felvételének elmulasztása esetén utólagos reklamációt sem a futárcég, sem cégünk nem tud elfogadni.

    Külföldre történő szállítás esetén a csomag súlyának és méretének függvényében adunk egyedi árajánlatot.
    Külföldi kiszállítás esetén nincs utánvétkezelés,így a megrendelés ellenértéke csak átutalással egyenlíthető ki.

    Céges adatok

    Cég neve: Zsombi-Car Kft
    Cégjegyzék szám: 03-09-113869
    Telephely: 2119 Pécel Baross u. 14.
    Adószám: 12988055-2-13
    Bankszámla szám:
  • Forint CIB 10700615-27324305-51100005
  • Euro CIB HU951070 0615 2732 4305 5000 0005
  • Swift/Bic: CIBHHUHB
    Telefonszám: +36 28 783-885
    Mobil: +3630 350 3873
    Web: www.zsombicar.hu és www.zsombishop.hu
    Tárhely szolgáltató:Inelton KFT
    Telefonszám:06 20 974-5251 (Tárhely szolgáltató telefonszáma,kérem ne ezt hívják!!!)